petak, 3. studenoga 2017.

Zašto Forever? - Tihana Bedeniković

Zašto Forever? - Tihana Bedeniković


Zašto MLM? Jesam li luda? U šta sam se to uvalila? Zašto je većina skeptična?

NE, nisam luda! Uvalila sam se u odličan posao koji mi pruža mogućnost izgraditi sebe kao osobu, koji me tjera da gledam pozitivno, koji mi je omogućio da upoznam i da i dalje upoznajem divne ljude.

Moje viđenje zašto su ljudi skeptični je zato što su previše zatvoreni i ne žele proširit vidike. Možda zbog ionako preužurbanog života svima nama danas ili jednostavno više ne vjeruju nikome jer su se naslušali hrpe priča i bajki koje su se na kraju izjalovile.

Nego, da krenem od početka...

Kako to biva, uvijek poznaješ nekog tko radi nešto, i to ti se čini zanimljivo ali nemaš hrabrosti krenut, ili te sputava nešto drugo što ti se trenutno dešava u životu.

Moj dragi prijatelj i njegova draga supruga su se počeli bavit Foreverom tj. živjet Forever prije pet i pol godina.

Kada su krenuli zvali su sve prijatelje da im se pridruže, pa tako i mene, međutim ja tada nisam ni znala što je to niti sam se htjela time zamarati, pa sam odbila.

Međutim ipak su me zainteresirali da počnem pratit što rade.

Godinu ili dvije nakon toga, opet su me pozvali, međutim kad si zaokupljen nečim drugim u životu i ne vidiš ni prst kad ti ga netko pokaže pred nosom, onda ne možeš prepoznat niti odličnu priliku.

Svejedno, ja i dalje pratim njihove seminare, putovanja, druženja i sve vezano uz to i pričam ljudima oko sebe kako imam frenda koji se bavi Foreverom i kako bi ja to mogla radit i kako mi je sve to zanimljivo, ali nemam hrabrosti krenut jer nisam ja za prodaju i takve stvari.

Pa ja ne znam prodat nešto ni preko oglasa. Kako ću se onda time baviti?

Prije 4 mjeseca, dogodilo se nešto i nekako slučajno smo se konačno vidjeli i ja ni 5 ni 6 kažem, dobro jel ja mogu počet radit?

Slijedi logičan odgovor: pa naravno kolko smo te puta već zvali...

Na kraju krajeva, odlučila sam se bavit tim poslom jer sam shvatila da to nije klasičan posao, nego životni stil koji ti omogućujuje kvalitetne proizvode, divne ljude, dobru zaradu i rad na samom sebi.

Poanta svega je da sam sve gledala iz krivog kuta. Foreverovi poslovni suradnici se ne bave prodajom. Mi smo tu da bismo preporučili proizvod drugima. I to ne proizvod koji ne valja, nego proizvod iza kojeg mogu stajat i reći "Da, odličan je. I ja ga sama koristim i pomogao mi je  i oduševio me u svakom pogledu.

Sada kad se vratim malo unatrag, žao mi je što ga nisam prije poslušala, jer sad bi već puno više napredovala, ali za sve postoji razlog i sve dođe baš kada treba.

Ono što ja sad osjećam prema njima je velika zahvalnost, jer su mi pomogli da otvorim svoje vidike i da napravim stvari za koje sam govorila da ne mogu.

Moj najveći strah... Izać pred ljude i održat predavanje, trajalo te 3 min ili 2 sata. Međutim uspjela sam.

Sve mogu i sve hoću, samo treba pobijediti i strah i sram i maknut ograničenja koja si mi sami bespotrebno postavimo.

Došla sam na poziciju Supervizora u prva 2 mjeseca, sad krećem prema poziciji Managera i slažem svoj tim.

Tim ljudi koji žele promjenu u svom životu, koji žele otvorit svoje vidike i koji žele raditi na sebi.

Nema komentara:

Objavi komentar