ponedjeljak, 22. studenoga 2021.

Sonja Jurović, Safirna Managerica: Radite li jedan posao cijeli svoj život?

 

Sonja Jurović, Safirna Managerica:

Radite li jedan posao cijeli svoj život?

😙😀
Jeste li spremni okrenuti se nečem novom i nepoznatom ako znate da će vam to donijeti puno blagodati?
Završila sam Ekonomski fakultet. I kako je bio i red tražila posao u struci. I našla sam ga u banci.
Ali ne kao ekonomistica - nego sam počela raditi u računskom centru.😎😎
Bilo mi je jako zanimljivo učiti nešto novo, ali nakon nekog vremena postala sam nezadovoljna
i nisam si mogla zamisliti da će moj cijeli život biti rad od 7 – 15 sa 2 tjedna godišnjeg odmora.
Tada suprug i ja počinjemo svoj put kao privatni poduzetnici, misleći da ćemo imati više vremena
i više novaca.
Ali smo shvatili da semo se jako prevarili. Nakon 10 godina tog mučenja, konačno smo sve zatvorili, iscrpljeni i u dugovima.😁
I tada se pred nama otvaraju nova vrata - koja vode u nepoznato.
Imali smo hrabrosti i snage zakoračiti kroz njih.😍
I od tada, a prošlo je punih 22 godine, nikada se nisam osjećala tako sigurna, tako slobodna i tako cijenjena.
I to je kraj traženja mog savršenog posla.🤩🤩🤩🤩
Što sam naučila?
Nikada se nemojte bojati nečega novog i nepoznatog. Možda je baš to ono što čekate i tražite cijeli život!😍😍
Imate li vi takvih iskustava sa nečim novim?



Nema komentara:

Objavi komentar